2016. február 25., csütörtök

Ötödik rész: Mást hittem


Portálon átutazni nem könnyű. Landolni meg pláne nem. Az új otthonom előtt állok és hát.. mást hittem.
-Ez olyan mint ami mindjárt leomlik -jelentettem ki.
-És valószínűleg le is fog omlani. -szólalt meg mögöttem egy női hang
Megfordultam és szembe találtam magam egy velem egy idős lánnyal. Szőke volt , hatalmas kék szemekkel. Haja parkettafonásban volt , szemeit egy natúr sminkkel emelte ki. Egyenruhát viselt és kedvesen mosolygott.
-Nora vagyok -mutatkozott be. - Nora Rosales.
-Sarah.. Sarah Herondale -nyújtottam felé a kezem.
-Jace Herondale unokája vagy? -kérdezett vissza.
-Igen , a dédapám -válaszoltam egyszerűen.
-Szóval te elites vagy?
-Mi vagyok? -kérdeztem vissza értetlenül.
-Elites -felelte.- Van elit és reszlit.
-Ez mit takar?
-Elit..mint..mint jobb -kezdett bele- Általában minden Árnyvadászt oda raknak be, bár volt egy-két kivétek. Az Akadémián rajtuk kívül van reszlit. A rosszabbak... alacsonyabb rendűek. Ide tartoznak a mondik és.. és én is -felelte.
-Öhm..értem.. És hol alszotok? Vagy hol vannak a szobák? -kérdeztem.
-Mi reszlitesek a nyálkás alaksori szobákat kaptuk..
-És az elit?
-Az emeleti szobák a tieitek.. Két személyes emeletes ágyak vannak.. De... Csak óvatosan a többiekkel -a mondat után körbe nézett majd elsétált.
Furcsa. Nincs itt Tessa. Másokkal kell megosztanom a szobám és ez megrémít.
Miután behordtam a cuccaim az új , amúgy lepukkant szobámba , leültem és vártam.
Egy , talán két órával kesőbb egy nagyon ismerős arcot pillantottam meg.
Ez Diego..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése