2016. április 2., szombat

Hatodik rész: Tréning

El sem hiszem , hogy itt van. És , hogy ilyen gyorsan. Hiányzott. Felálltam és egyenesen a karjai közé rohantam. Diego szorosan átölelt.
-Nyugi -mondta halkan. Hallottam a hangján , hogy mosolyog.
-H-hogy k-kerülsz ide?-lassan engedtem csak el , hogy szembe nézhessek vele.
-Ez egyenlőre legyen titok -mondta sejtelmes hangon.
-Örülök , hogy itt vagy -újra , szorosan magamhoz öleltem.
-Én örülök , hogy itt lehetek , de mennem kell.. Sarah , senki sem tudhatja , hogy itt jártam. Még Tessa sem. Holnap újra eljövök , de résen kell lennünk. ha bárki megtudja , mind kettőnknek annyi.
-Nem akarom , hogy elmenj. Most nem mehetsz el...-kezdtem elkeseredett hangon.- Most csak te vagy nekem. Nem akarom , hogy itt hagyj.
-Holnap vissza jövök . Megígérem.
-Biztos?
-Biztos -bólintott.- De tényleg mennem kell. Szeretlek.
-Én is szeretlek -hajtottam le a fejem.
-Ne legyél ilyen morcos Sarah!
-Menj már , mielőtt lecsaplak és elduglak a szekrényben!
-Oké-oké! De.. búcsú puszit sem kapok? -kérdezte boci szemekkel.
-Nem! Na sipirc! -azzal félmosolyra húzta a száját és elment.
Csak pár órája vagyok az Akadémián , de még nem találkoztam a szobatársaimmal. Végig csak ültem és nem csináltam semmit. Az egyik ágyon csillogó , rózsaszín ágynemű , a falon néhány poszter , ismeretlen férfi arcokkal. A másik ágyon egy egyszerű fekete ágynemű. Három darab emeleteságy van ebben a szobában , de csak 2 bevetett ágy.
Előveszem a saját ágyneműhuzatom. Mindig a kék volt a kedvenc színem , így magammal hoztam egy kék lepedőt és egy türkiz ágynemű huzatot. Lassan felhúztam az ágyneműt. Miután ezzel végeztem , kipakoltam a bőröndöm. Az éjjeliszekrényemre raktam az egyetlen dolgot amit otthonról hoztam. Egy képet rólam és Tessáról.
Lassan kinyílott az ajtó. Egy barna hajú , barna szemű lány lépett be az ajtón. Mikor meglátott , mosolyogni kezdett.
-Te vagy Sarah Herondale?-kérdezte mosolyogva.
-Én lennék.. -válaszoltam félénken.
-Nora vagyok.. -nyújtotta felém a kezét. - Az egyik szobatársad.
Ekkor egy vörös hajú lány lépett be az ajtón. Sötét kék szemei voltak és apró szeplői.
-Én Rebecca vagyok. Te biztos Sarah vagy -mosolygott s körbenézett.- Látom már ki is pakoltál.
-Sok volt a szabadidőm-mosolyogtam én is.
Egy jó darabig beszélgettünk , majd eljött a vacsora idő is. A vacsora egy tál "zöld izé" volt. Vacsora után ismertették a holnapi napirendet személyre szabva. Engem a végére hagytak.
-Sarah Herondale -kezdte az igazgató nő , Mrs. Black. Ekkor minden tekintet rám szegeződött.- Jace Herondale és Clarissa Morgenstern unokája. Új diák nálunk. Bánjatok vele úgy , ahogy azt másoktól is elvárnátok! Ezentúl Sarah itt tanul. Holnap pedig az első dolga az lesz , hogy megküzdjön a dédapjával , Jace-szel.
A vér is megfagyott bennem. Holnap a dédapám ellen küzdenem. Rebecca szerint ez csak egy "tréning". Úgy érzem most nagyon el fognak gyepálni.
#Sarah

Tessa szemszögéről IDE KATTINTVA olvashatsz! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése