2016. február 7., vasárnap

Harmadik rész: Tessa fogd be!

Egy hét telt el azóta , hogy Diego megcsókolt. Nem bírok aludni. Akárhányszor lehunyom a szemeimet Diego nem e világi vigyorát látom magam előtt. Szeretem őt. Szeretem őt az első perctől kezdve.
Úgy érzem ideje elmondanom a történteket Tessanak. Félek a reakciójától , de nem érdekel. Tudatni akarom vele a történteket.. Megcsókolt! Két éve vártam ezt a pillanatot. Igen , szeretem őt , de félek Tessa reakciójától...
-Tessa!-hangom nem több suttogásnál , ő mégis rámemeli a tekintetét.
-Igen?-kérdezi
-Én és Diego..
-Úr Isten! Ugye senki sem sérült meg!?
-Csókolóztunk-nyögöm ki.
-Mit csináltatok!?-Tessa értetlenül mered rám.
-Csókolóztunk.
-Sarah , csak kihasznál téged!
-Mégis a legjobb barátod!-kiáltok rá.
-És akkor mi van!?-kiállt vissza- Én nem nyálcserét akarok vele folytatni!!
-Tessa fog be! Elegem van abból , hogy mindig megmondod mit csináljak! Rohadt idegesítő! Régóta ismerem! Bízom benne...
-Én viszont nem ! Az utóbbi időben egyre gyanúsabb Sarah. Téged akarlak védeni! Ez a te érdeked is!
-Nem kell megvédened!-vágom rá egyből.
-De igen , meg kell. Fiatal vagy még..
-Mondja egy kibaszottul elcseszett árnyvadász! Nem is vagy rendes árnyvadász. A jeleinket sem viselhetnéd! -és vége.. érzem , hogy egy pofon csattan az arcomon.
Értetlenül meredek a nővéremre , akit láthatólag elkapott az ideg. Kapkodva veszi a levegőt , arca forr a dühtől.
-Még egyszer ilyen hangnemben mersz beszélni velem , esküszöm nem csak megpofozni foglak!-ordít rám.
-Folyton magaddal vagy elfoglalva! Engem elküldenek abba a rohadt akadémiába! Téged persze nem! Nem vagy tökéletes ! Gyűlöllek! Gyűlölöm , hogy a testvérem vagy! -könnyek gyűlnek a szemeimbe és szép lassan végigfolynak az arcomon.
-Hogy mondhatod ezt?!-Tessa ujjaiból türkizes szikrák pattannak elő.- A testvéred vagyok az Angyalra! Fejezd már be! Erre egyikünknek sincs szüksége. Vegyél egy mély levegőt és...
-Kit érdekel az a nyomorult levegő!? És ki vagy Te , hogy megmond mit tehetek és mit nem!?-elegem van , a könnyei folynak , és már fáj a torkom is..
-A testvéred vagyok!
-Ha az lennél , most nem itt tartanánk!
-Oh , tényleg így gondolod!? -vonja fel szemöldökeit. A szikrák is egyre nagyobbak , míg egy türkiz kék gömbbé nem formálódnak. Nekem végem..
‪#‎Sarah‬

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése